Review: lotiune de curatare Clean & Clear pentru puncte negre

5:27 pm

Astazi vreau sa va vorbesc despre lotiunea de curatare pentru puncte negre de la Clean & Clear care a fost, de altfel, si primul produs incercat de la acest brand. Pe la noi nu prea am vazut persoane care sa recomande produsele Clean & Clear, desi acestea exista de mult timp pe piata. In schimb, pe YouTube urmaresc fete din strainatate care spun ca produsele Clean & Clear sunt foarte bune si asa am decis sa vad daca chiar isi merita laudele.

Lotiunea nu costa mult (cam 15 lei pentru 200 ml) si este menita sa curete impuritatile si sebumul, avand rezultate inca din prima zi de folosire - lucru pe care eu nu l-am vazut deloc, nici macar dupa o luna de folosire. Sau poate ca nu am fost destul de atenta incat sa observ vreo diferenta. Cert este ca mi-a placut cum am folosit-o eu, si anume: seara, dupa ce ma demachiam cu un lapte demachiant/o lotiune micelara/un gel de curatare, o aplicam pe o discheta si o foloseam pe toata fata. In felul acesta, indepartam orice urma de machiaj ramasa in urma demachierii. Plus de asta, mirosea bine, imi lasa tenul mat si oferea si o senzatie placuta dupa ce o foloseam, dar cam atat. Nu am vazut vreo schimbare in ceea ce priveste punctele negre, asa ca nu am de gand sa o mai cumpar.

Voi ati incercat-o? Ce produse Clean & Clear va plac?
Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe